Код да медыя
Навучанне медыяпісьменнасці дазваляе набыць такія навыкі, якія дапамогуць дзецям мець
поспех па любых вучэбных прадметах, а менавіта назіральнасць, крытычнае
мысленне, камунікатыўнасць, крэатыўнасць, зацікаўленасць, цэласнае бачанне.
Як гаспадару
электроннай паштовай скрынкі, мне даводзіцца атрымліваць каля 20 пісьмаў
штодня. У часы майго дзяцінства і юнацтва атрымаць ліст азначала ўпэўніцца ў
клопаце пра цябе блізкіх, родных, каханых, сяброў. Майму пакаленню можна
пазайздросціць: было нешта сапраўднае, вельмі шчырае ў кожным такім пасланні.
Цяпер, калі пад’езная паштовая скрынка часцей палохае непрыемнымі афіцыйнымі
паведамленнямі, уся надзея на добразычлівасць электроннай скрынкі. Але і тут
“наіўнасць” знікае, калі завяршаецца пабудова спіса электронных паведамленняў.
Аўтаматычныя сэрвісы вырашаюць за нас, што нам пачытаць, з кім пазнаёміцца,
прычым новыя тэхналогіі барацьбы з тваёй адзінотай умела маскіруюцца пад спіс
тваіх кантактаў. Чалавеку, якому за трыццаць і сорак, непрыемна, але можна
развітацца са сваёй настальгіяй па добрым ліставанні, уключыўшы крытычны розум.
А вось як быць дзецям і людзям старэйшага пакалення, якія яшчэ не маюць вопыту
крытычнага ўспрымання свету ці ўжопроста не могуць
прыняць чарговай яго варожасці? Далей
Што за поспехам тваім?
Беларусь
застаецца пакуль адной з нямногіх еўрапейскіх краін, якія не ўдзельнічаюць ні ў
адной з незалежных сістэм ацэнкі якасці адукацыі. Што б ні гаварылі пра поспехі
беларускай школы, без ацэнкі на адпаведнасць міжнародным стандартам гэта толькі
галаслоўныя сцвярджэнні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий